wtorek, 8 stycznia 2013

First.

Witam!

Sporo osób mnie pewnie zna z poprzedniego bloga...
Czemu więc założyłam nowego?

No w sumie to nie wiem... Taką miałam ochotę na to, od jakiegoś czasu.
Mniejsza. Ten blog tematycznie będzie również poświęcony moim lalkom. 
I zdjęciom. Mojego autorstwa.

Na tamtym blogu jest za dużo wszystkiego, a starych postów usuwać nie chciałam. Tu mam wolną przestrzeń. Tamtego bloga nadal będę prowadzić, tylko że... Luźniej. 

Ten będzie na poważnie. Jak w tytule.


Moja lalkowa rodzinka liczy sztuk cztery. Piąta lalka jest w drodze. Albo raczej lalek. Tak słowem wstępu.
Pomysł na tego bloga zrodził się wraz z jego zamówieniem. Trochę poczekamy, ale mam nadzieję że będzie warto.

Następny post będzie ze zdjęciami. Postaram się pisać regularnie. 

Do napisania!


Hello!
I already have a blog on blogger, but i felt I must make new one..
I am Kuki, I have four dolls, and I'm waiting for fifth one. 

Next post will have photos. I think I will write here regularly.
See you!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz